Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Αλέκος Σιαδήμας: Για μένα υπάρχει μόνο η Αναγέννηση Θέρμου



Ο πρώην Γενικός Γραμματέας της Αναγέννησης Θέρμου Αλέκος Σιαδήμας με δηλώσεις του διαψεύδει τα σενάρια εμπλοκής τους στη Διοίκηση του Νέου Θέρμιου Απόλλωνα. Ο Αλέκος Σιαδήμας προέβη στη δήλωση αυτή, καθώς τις τελευταίες ημέρες είχε φουντώσει η φημολογία ότι θα είναι υποψήφιος στις εκλογές για νέο Δ.Σ. στην ομάδα του Απόλλωνα. Ξεκαθαρίζει λοιπόν πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί και αν ξαναασχοληθεί με το ποδόσφαιρο θα είναι μόνο από τη θέση του Προέδρου της Αναγέννησης Θέρμου.


Αναλυτικά η δήλωσή του:

Τις τελευταίες ημέρες το όνομα μου έχει εμπλακεί σε σενάρια σχετικά με ενασχόλησή μου με το Νέο Θέρμιο Απόλλωνα. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η παραίτησή μου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα της Αναγέννησης Θέρμου δεν έγινε με σκοπό να αναλάβω θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νέου Θέρμιου Απόλλωνα που τις επόμενες ημέρες οδηγείται σε εκλογές. Τον τελευταίο χρόνο έδωσα την ψυχή μου για την Αναγέννηση, αφιέρωσα πολύ χρόνο για την ομάδα, χρόνο που άφησα τη δουλειά μου και την οικογένειά μου, όμως πέτυχα τους στόχους που είχα θέσει σε προσωπικό επίπεδο ενώ και η ομάδα κατέκτησε την άνοδο στη Β΄ Κατηγορία της ΕΠΣΝΑ που ήταν ο μεγάλος στόχος της φετινής αγωνιστικής περιόδου. Για μένα υπάρχει μόνο η Αναγέννηση Θέρμου και αν ασχοληθώ ξανά με το ποδόσφαιρο θα είναι μόνο στη θέση του Προέδρου της ομάδας, για να καταφέρουμε μαζί με τους συνεργάτες μου να κάνουμε μια ισχυρή ομάδα με παιδιά από το Θέρμο.

Πηγή: http://www.olatagoal.gr 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου