Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Κουρσάρης: «Επιτυχία για εμάς η τετράδα»

Τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης της Αναγέννησης Θέρμου, έκανε στην ιστοσελίδα μας, το νέο απόκτημα των νεοφώτιστων στο πρωτάθλημα της Α΄Κατηγορίας της ΕΠΣΝΑ, Παναγιώτης Κουρσάρης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:      http://www.agrinio-sports.gr
-Αρχικά, θέλω να μου μιλήσεις για αυτό το νέο βήμα στην καριέρα σου…
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την μεταγραφή μoυ,  οι άνθρωποι της Αναγέννησης με άγγιξαν πολύ γρήγορα κ με τον καλύτερο τρόπο και ειμαι πολυ χαρουμενος που θα συνεργαστω ξανα με τον κύριο Τσιακαλο, τον οποίο θεωρώ εξαιρετικό προπονητή.Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του Θέρμου που μου έκανε την τιμή να αγωνιστώ εκεί. Επίσης θέλω να ευχαριστησω την οικογενεια της φλόγα και τον κ.Χρήστο κουτσομπινα που τον εκτιμώ πολύ αλλά και τους πρώην συμπαίκτες μου. Τέλος θέλω να τονίσω ότι θα δώσω τον καλυτερο εαυτό μου στην καινούρια μου ομάδα για καταφέρουμε τους στόχους μας».
-Mίλησες για την Φλόγα με την οποία κατέκτησες το Κύπελλο. Σε στεναχωρεί η αποδυνάμωση της;
«Ναι με στεναχωρεί που δεν είναι και φέτος ανταγωνιστικη γιατί δεν έχει βρεθεί λύση στην ομάδα. Με την φλόγα κατακτησα το κύπελλο κάτι που θα μου μείνει για παντα»
-Πέρυσι κατάφερες αρκετά πράγματα, φτάνοντας με την πρώην ομάδα σου ως τα μπαράζ για την ανάδειξη του πρωταθλητή αλλά και την κατάκτηση του Κυπέλλου, πιστεύεις ότι μπορείς αν θέσεις τόσο μεγάλους στόχους και με την Αναγέννηση;
«Έχω εμπιστοσύνη στην καινούρια μου ομάδα, στον εαυτό μου,αλλά και στον προπονητή μου. Θα πάμε πολύ καλά και στο τέλος πιστεύω ότι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι»
-Βλέποντας τις μέχρι τώρα μεταγραφές, ποιες θεωρείς ότι θα είναι οι πιο ανταγωνιστικές του πρωταθλήματος και ποιες θα μπουν λογικά στην τετράδα;

«Για άλλη μια φορά θα είναι ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα όπως πέρισυ. Σίγουρα οι Όμηρος και Ναυπακτιακος και δε ξέρω τι θα γίνει με την ΑΕΜ και την Φλόγα. Αν καταφέρουμε και μπούμε και εμείς στην τετράδα θα ήταν επιτυχία για την ομάδα μας»
-Πέρυσι βοήθησες και επιθετικά την Φλόγα και με την συμβολή σου πήρε κάποια πολύ καλά αποτελέσματα, πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις το ίδιο και με την Αναγέννηση συνεισφέροντας ανασταλτικά αλλά και επιθετικά;
«Πάντα κοιτάζω να κερδίζει η ομάδα μου και πάντα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου,  αν μπορώ να βοηθησω με κάποιο δικό μου γκολ, ακόμη καλυτερα»
- See more at: http://www.agrinio-sports.gr/%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BC%CE%AC%CF%82-%CE%B7-%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B1/#sthash.cdt7HQaK.dpuf

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου