Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Μπαλάφας: «Αν έχουμε υγεία, θα πάμε καλά»

Τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης της Αναγέννησης Θέρμου, έκανε μιλώντας στο Agrinio-Sports, o Kώστας Μπαλάφας, ο οποίος μίλησε για το νέο βήμα της καριέρας του, τον Κεραυνό Μυρτιάς, την δυσκολία του φετινού πρωταθλήματος, αλλά και τους στόχους του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
-Αρχικά, θα ήθελα να μου μιλήσεις για την μεταγραφή σου στην Αναγέννηση Θέρμου…
«Είμαι χαρούμενος που πήγα στην Αναγέννηση. Οι άνθρωποι της ομάδας δείχνουν διατεθειμένοι να την ανεβάσουν όσο πιο ψηλά μπορούν και αυτός ήταν ένας από τους λόγους  που πήρα την απόφαση να πάρω μεταγραφή εκεί. Αυτό που θέλω εγώ από την μεριά μου, είναι να έχει η ομάδα μια καλή χρονιά, με εμάς τους παίκτες να είμαστε υγιείς και να μην έχουμε ατυχίες. Πιστεύω ότι αν συνεχιστεί το καλό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα, όλα θα γίνουν».
-Πέρυσι κατέκτησες το πρωτάθλημα της Β΄ Κατηγορίας με τον Κεραυνό Μυρτιάς. Πως πιστεύεις ότι θα πάει φέτος;
«Σίγουρα ήταν μια επιτυχία η περσινή σεζόν με τον Κεραυνό Μυρτιάς και δεν θα ξεχάσω ποτέ την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Β΄ Κατηγορίας με την ομάδα. Βλέπω ότι ο νεοφώτιστος σύλλογος κάνει και φέτος καλές κινήσεις και πιστεύω ότι θα έχει μια καλή σεζόν, καθώς έχει τις δυνατότητες για να το πετύχει».
-Θα ήθελα να μου πεις πως βλέπεις και την δυναμικότητα του φετινού πρωταθλήματος…
«Πιστεύω ότι θα είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα με καλές ομάδες που θα προσπαθούν πάντα για το καλύτερο. Κανένα ματς δεν θα είναι εύκολο για καμία ομάδα και σίγουρα θα έχουμε αρκετές εκπλήξεις».
-Τέλος, θα ήθελα να μου μιλήσεις για τους προσωπικούς σου στόχους…
«Εγώ θέλω πάντα σε όποια ομάδα και αν είμαι να την βοηθώ να πετυχαίνει τους στόχους της. Πέρυσι μπόρεσα να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι να πετύχει ο Κεραυνός Μυρτιάς τον στόχο του, ο οποίος ήταν η άνοδος με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και το ίδιο θα προσπαθήσω να κάνω και με την Αναγέννηση. Πιστεύω ότιι αν έχουμε υγεία όλα θα γίνουν».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου